Wordfeud koorts

Het begon vrij onschuldig. Nooit hebben wij ons laten meeslepen door massale hypes. Het leek ons gewoon een grappige manier om contact te hebben tijdens het weekje dat mijn man in Indonesië zat. Ouderwets scrabbelen via moderne techniek. Bovendien konden we dan ook meepraten als het ergens weer eens over Wordfeud ging.

‘s Avonds laat vanuit mijn bed in Haarlem een potje Wordfeud met mijn man aan het ontbijt in Semarang. Hoe leuk kan het leven zijn. We genoten en sinds onze studententijd waren we niet meer zo fanatiek geweest in het proberen elkaar te verslaan.

Al snel kregen Facebook vrienden, volgers op Twitter en anderen lucht van onze echtelijke strijd. Na een potje vet verloren te hebben van Petra1701 en Nickbrittdaan meldde @Kluijt68 zich en @Mkafando. We kregen nog meer nieuwe Wordfeud vrienden en ik kwam tot de ontdekking dat daar behalve moeders van kinderen met een stofwisselingsziekte ook een enkele onderzoeker uit een UMC zat.

Afgelopen zaterdagavond zaten we samen heel romantisch met kaarsen aan en ieder een glas rode wijn te staren op ons iPhone schermpje. “Best grappig merkte ik op, ik speel nu met allemaal Metakids-Wordfeuders. Waarom organiseren we niet een ouderwetse scrabbel avond ergens in het midden van het land? Dan vragen we van iedereen een bijdrage voor hapjes, drankjes en een prijs voor de winnaar. Hebben we een Metakids Wordfeud Fundraising event. Haha, dan zullen we nog wel eens zien wie er echt goed is. De valsspelers met de Wordfeud-Help-App vallen dan genadeloos door de mand!”

Jazeker!! We verdenken een aantal van onze Wordfeud-vrienden van valsspelen met een Help-App. Om de lieve vrede te bewaren, zeg ik natuurlijk niet wie.

We hebben zelf ook ieder een gratis Help-App-je als joker geïnstalleerd. Alleen te gebruiken in geval van verdenking, is onze spelregel. En dat gebeurt steeds vaker.

Anyway, onze zaterdag avond was top! Het was reuze gezellig ieder achter zijn eigen schermpje.

Heel vroeg sprong mijn man afgelopen zondag uit bed en riep: “Ik heb zo’n goed idee!!” Fijn, dacht ik en draaide me nog een keer om.
Toen ik tegen 8 uur beneden kwam zat hij met een enorme brede lach achter zijn Mac en zei: “Zo even een websiteje in elkaar geflanst. Kijk eens: http://www.wordfeud4metakids.nl anderhalf uurtje werk.”

Hiermee wordt jouw Wordfeud verslaving zinvol. Nu kunnen mensen hun hersens inzetten voor meer geld naar onderzoek.

Dus Wordfeud gekken, MELD JE AAN!!! Met jouw Wordfeud-community kun je nu onderzoek naar stofwisselingsziekten mogelijk maken.

In Nederland worden er ongeveer 800 kinderen geboren met een stofwisselingsziekte. De meeste gaan dood omdat er geen behandeling is.
Voor een tientje doe je al mee en maak je kans op €25,- of een unieke Metakids pop.

Een reactie plaatsen

Geef een reactie

